هدفون بی سیم بیتس استودیو Beats Studio 3

هدفون بیتس Beats Studio 3 جز محصولات رده بالا بیتس محسوب می‌شود و در ساخت آن از تراشه W1 ساخت اپل استفاده شده است. نوع جدید از تکنولوژی بی‌سیم که در محصولات اپل استفاده می‌شود به همین دلیل سازگاری بسیار خوبی با محصولات این شرکت دارد. برای اتصال راحت تر به محصولات اپل کافی است که آن‌ها را به یکدیگر نزدیک کنید.

هدفون بیتس Beats Studio 3 قابلیت آپدیت نرم افزاری از طریق وب سایت بیتس را دارد. با اتصال هدفون از طریق کابل به کامپیوتر  و مراجعه به وب سایت بیتس می‌توانید اصالت دستگاه را بررسی کنید و ریز جزییات آن را مشاهده کنید.

قیمت و خرید هدفون بی سیم بیتس Beats Studio 3

کیفیت صدا هدفون بیتس Beats Studio 3

هدفون بیتس Beats Studio 3 با داشتن آمپلی فایر Amplifier و کارت صدای سخت افزاری، صدای فوق العاده بلند و در عین حال با کیفیت را به ارمغان می‌آورد.

شارژ سریع و ظرفیت باتری بالا

بیتس در ساخت هدفون Studio 3 از فناوری شارژ سریع بهره برده است. با هر 10 دقیقه شارژ می‌توان 3 ساعت از آن استفاده کرد. با هر بار شارژ کامل هدفون تا 24 ساعت شارژدهی دارد. در هنگام استفاده در حالت Low Power تا 40 ساعت می‌توان استفاده کرد.

قیمت و خرید هدفون بی سیم بیتس Beats Studio 3

حذف صدا اطراف

استفاده از سیستم کاهش نویز باعث می‌شود صدا اطراف حذف شود و  نه صدایی به داخل هدفون وارد و نه صدایی از هدفون خارج شود. برای فعال یا غیر فعال کردن Noise Cancelling باید دو بار کلید پاور هدفون فشرده شود.

فناوری کاهش نویز در هدفون‌های بیتس چیز جدیدی نیست؛ اما بیتس برای عملکرد بهتر این فناوری، تغییراتی در آن ایجاد کرده است. بیتس فناوری کاهش نویز جدید مورد استفاده در هدفون‌ استودیو ۳ را با عنوان Pure Adaptive Noise Cancelling معرفی کرده است و الگوریتم جدید کاهش نویز را به‌گونه‌ای تغییر داده که این هدفون همواره میزان شدت سیستم کاهش نویز را بر اساس وضعیت صوتی محیط پیرامون تغییر می‌دهد تا بهترین بازخورد ممکن ایجاد شود. هدفون استودیو ۳ قادر است در صورت تغییر محیط و تغییر میزان نویز محیط، در مدت کمتر از ۵ ثانیه تغییرات را اعمال کند.

پاوربانک ریمکس پرودا Remax Proda Time PPL-19 12000mAh

پاوربانک ریمکس پرودا Remax Proda Time PPL-19 12000mAh

پاوربانک ریمکس پرودا مدل Time PPL-19 دو درگاه خروجی 2.1 آمپر دارد و امکان شارژ همزمان دو دستگاه وجود دارد. باتری این شارژر از نوع لیتیومی است و ولتاژ ورودی و خروجی این شارژر همراه 5 ولت است. چراغ LED روی بدنه میزان شارژ دستگاه پاوربانک را به شما اطلاع می‌دهد.

پاوربانک ریمکس پرودا Remax Proda Time PPL-19 12000mAh

یک چراغ LED بزرگ روی دستگاه قرار دارد. این چراغ هم مانند چراغ‌قوه عمل می‌کند هم می‌تواند حالت هشداردهنده SOS داشته باشد. علاوه‌براین می‌توانید چشمک‌زن قرمز و آبی را نیز فعال کنید.

دنه‌ی آن از پلی کربنات و پلاستیک ABS ساخته‌ شده است و در برابر خط و خش بسیار مقاوم است. این پاوربانک تنها 236 گرم وزن دارد.

کارت حافظه سن دیسک 256 گیگابایت سرعت 100 مگابایت

کارت حافظه سن دیسک 256 گیگابایت سرعت 100 مگابایت همراه با آداپتور

Sandisk Ultra UHS-I U1 Class 10 And A1 100MBps 667X microSDXC With Adapter 256 GB

گارانتی مادام العمر حافظه طلایی تهران

دستگاه فلزیاب نقطه زن کرون

دستگاه فلزیاب نقطه زن کرون ۵ CROWN از سیستم نفطه زنی برای کاوش بهره میبرد. ثبات و پایداری تنظیمات ، بسیار پر قدرت و دقیق با بهترین تکنولوژی های روز دنیا ، دقت بسیار بالا در تفکیک فلزات ، بالانس اتوماتیک از ویژگی های این دستگاه میباشد.. از دیگر ویژگی های این دستگاه میتوان به نقطه زنی بسیار دقیق و پرقدرت و بدون رقیب – قابل استفاده در کلیه مناطق – کارکرد بسیار ساده جهت کاوش و آماده سازی دستگاه و بالانس در کمترین زمان ممکن آن اشاره کرد.

 

فلزیاب کرون ۵ CROWN دستگاه پرکاربردی می باشد و برای یافتن قطعه های فلزی و غیر آهنی بسیار به کار می آید.

صفحه نمایش LCD تعبیه دید شده بر روی فلزیاب کرون ۵ CROWN بسیار شگفت انگیز است و می تواند علامت تصویری را به صورت دیجیتال نمایش بدهد.

 

کرون ۵ CROWN با فلزیابهای موجود در بازار مقایسه نکنید، سایر فلزیابها احتمال خطای بالایی دارند و گاها تپه های نمکی را به عنوان فلز معرفی می کنند و همچنین ممکن است تپه هایی که خاصیت مغناطیسی دارند را به عنوان طلا نشان دهند ، در کرون ۵ CROWN احتمال خطا به شدت کاهش یافته و در آزمایشگاه های معتبر تست شده است و کاملا مطمئن می باشد.

در صورتی که تا بحال با فلزیاب کار نکرده اید نگران نباشید، کار کردن با کرون ۵ CROWN بسیار آسان می باشد و تنظیمات خاصی ندارد ، در صورت نیاز می توانید از دفترچه راهنمای تعبیه شده در بسته ارسالی کلیه نکات و آموزش های مربوطه را فرا بگیرید.

فروش فلزیاب قیمت فلزیاب اجاره فلزیاب

 

ویژگی های دستگاه فلزیاب نقطه زن کرون ۵ CROWN:

  • دارای ثبات و پایداری تنظیمات
  • بسیار پر قدرت و دقیق با بهترین تکنولوژی های روز دنیا
  • دقت بسیار بالا در تفکیک فلزات
  • نقطه زنی بسیار دقیق و پرقدرت و بدون رقیب
  • قابل استفاده در کلیه مناطق
  • کارکرد بسیار ساده جهت کاوش
  • آماده سازی دستگاه و بالانس در کمترین زمان ممکن

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال گشت پلیس

سریال گشت پلیس

سریال گشت پلیس به کارگردانی مهرداد خوشبخت که تصویر برداری خود را چندین ماه هست آغاز کرده است قرار است هفته نیروی انتظامی 97 از شبکه یک پخش گردد.

زمان پخش : این سریال از اوایل مهرماه ۹۷ همزمان با شروع هفته نیروی انتظامی از شبکه 1 سیما در 13 قسمت پخش میگردد.

در ادامه به معرفی موضوع خلاصه داستان و بازیگران این سریال می پردازیم.

بازیگران فیلم گشت پلیس

بازیگران گشت پلیس

اسامی بازیگران زن و مرد سریال گشت پلیس

فرهاد قائمیان /  امیررضا دلاوری /  برزو ارجمند /  عزت الله مهرآوران / شهین تسلیمی / بهرام ابراهیمی / سارا خوئینی‌ها.

فرهاد قائمیان رئیس این تیم سه نفره و پلیسی مقتدر ،با تجربه، باهوش و تواناست. امیر دلاوری نقش خوبی را بازی می کند و شخصیت خاصی دارد؛ او سعی می کند از اسلحه استفاده نکند و با حرکت فیزیکی کار خود را پیش ببرد. سومین نفر پلیس تازه وارد و کم تجربه ای است که تجربه هایی را در این گروه به دست می آورد که برزو ارجمند نقش آن را بازی می کند‌.

برزو ارجمند در سریال گشت پلیس

داستان و موضوع سریال گشت پلیس

قصه این سریال دنباله‌دار است. اما در برخی از قسمت‌ها، قصه‌های فرعی در سریال مطرح می‌شود و این قصه‌ها در همان قسمت به نتیجه رسیده و تمام می‌شود. همچنین در این سریال بازیگران مهمان زیادی حضور دارند و با توجه به قصه، لوکیشن‌های متعددی هم وجود دارد.

فرهاد قائمیان در سریال گشت پلیس

توضیحات امیررضا دلاوری در خصوص نقش خود

نقشی جذاب و متفاوت در این سریال دارم و تمام انرژی خود را برای ایفای نقشم می گذارم. البته من زیاد سریال‌های پلیسی بازی نکردم؛ در حالی که مخاطبان می‌گویند که من زیاد سریال پلیسی بازی می‌کنم.

عوامل سریال گشت پلیس

تهیه کننده: سعید پروینی، کارگردان: مهرداد خوشبخت، نویسنده: حمید برزگر و محمدرضا ریاحی، مدیر تصویربرداری: سعید براتی، تدوین: مهدی جودی و آریا اردستانی، صداگذار: امین شریفی، موسیقی: بهنود یخچالی، مدیر صدابرداری: فرخ فدایی، طراح صحنه و لباس: نازی پرتوزاده، طراح گریم: شهرام خلج، دستیار اول کارگردان: رضا شریفی، مدیر برنامه‌ریزی: خسرو نصیری خواه، مدیر تولید: داود جمشیدی، منشی صحنه: ساناز فرهانی، دستیار تهیه کننده:پویا خسروی، مدیر تدارکات: مرتضی اسکندری.